زیر نویس

کاربرد زیر نویس کردن کلیپ های اینستاگرام

کاربرد زیر نویس کردن کلیپ های اینستاگرام


ممکن است بنا به دلایلی تصمیم داشته باشید در پایین ویدیو خود زیرنویس اضافه کنیم کمک به افرادی که مشکل شنوایی دارد می‌تواند یکی از این دلایل باشد شما می توانید از زیر نویس استفاده کنید.

برای آنکه کسانی که کم شنوا هستن یا به کلی از نعمت شنوایی بهره‌مند نیستند کمک کنید تا بتوانند در هنگام تماشا کردن فیلم شما به محتوای آن پی برده و متوجه هر نوع فیلم شوید دلیل دیگر می تواند این باشد که به مترجمان زبان دیگر کمک کرده و کار آنها را آسان تر کنید.

اگر در زیر نویس ها قابل جستجو باشد و می توانید آن را پیدا کنیم موتورهای جستجو بهتر می‌تواند موضوع محتوای ویدیو شما را فهرست بندی کنم

از طرفی افزودن زیرنویس به ویدیو ها باعث می شود تا زمان و تا این فیلم بیشتر شود حال اگر پس از افزودن زیرنویس ویدئو یا فیلم خود را دارید.

این مقاله را از دست ندهید نام شما راهکارهای افزودن زیرنویس ویدیو را آموزش خواهیم داد.

ابتدا برای شروع این نکته را بدانید که افزودن زیرنویس یک رابطه محسوب می‌شود پس باید برای درست انجام دادن آن دقت کنید اگر قصد زیرنویس جدید را به پروژه خود اضافه کنید به گزینه پنل captions توجه کنید.

این قسمت هایی که شما می توانید متن خود را ساخته و اضافه کنید در پنل captions کارت های مصنوعی خود را خواهید دید که می توانید درون آن متن زیر نویس خود را بنویسید این یک کادر مربوط به رابطه بصری می باشد جهت افزودن زیرنویس به فیلم از جعبه مصنوعی که میبینید استفاده خواهد کرد.

افزودن زیرنویس

در قسمت راست تصویری کادر خواهید یافت از آن کادر استفاده کنید تا زیرنویس را به فیلم اضافه کند تنها کاری که باید انجام دهید نوشتن متن مورد نظر در کادر می باشد تا ویدیو های اضافه شود.

قسمت مهم آماده شدن زیرنویس تنظیم زمان بندی آن بوده در قسمت پنل این نشانگر زمانی خواهید دید در نرم افزار پریمیر پیش نمایش را اجرا کنید تا بتوانید زیر نویس ها در کدام قسمت از فیلم جایگذاری شود و بعد از آن روی اینستاگرام متن خود را تایپ کنید.

گزینه ی متنوعی برای باز کردن با زیر نویس موجود است می‌توان از آنها استفاده کنید از طرف احتیاجی نیست که انواع زیرنویس ها را به گزینه سفارشی سازی اضافه کنید انتخاب یک گزینه به شما این امکان را میدهد تا بتوانید انواع متنوعی از فونت ها را به زیر نویس های خود اضافه کنید.

ویرایش زیرنویس

در صورتی که قصد ویرایش زیرنویس های خود را داشتید میتوانید به پنل برگردید و متن در آن را تغییر دهید.

پس از آن تقریباً بیشتر کارهایی که نیاز است انجام شود تکراری است برای افزودن زیرنویس ها دکمه+در پنل captions را بزنید و متن خود را تایپ کنید تنظیمات زبانسرا انجام دهید و بدان تا به جدول زمانی پریمیر اضافه کنید

و انجام این کار می توانید اطمینان حاصل کنید که در هر زمانی در پروژه متن مناسبی برای زیرنویس های خود در اختیار دارید.

مسئله بعدی که باید راجع به آن بدانید تنظیمات وارد و صادر کردن زیرنویس می‌باشد دستور از یک پروژه مشترک دارید مثلا با دیگران به صورت مترجم مشغول به همکاری می باشید

بهتر است درباره وارد و صادر کردن فایل های زیرنویس اطلاعاتی داشته باشد شما می توانید با فرمت کردن فایلهای زیر نویسی که قبلا آماده شده را بگیرید و خودتان آنها را به پروژه اضافه کنید در این صورت دیگر نیازی نیست که خودتان شخصاً به شکل دست نویسی نویسان را وارد کنید.

یکی از رایج‌ترین مشکلات که هنگام کار کردن با زیرنویس در نرم افزار با آن روبرو می شوید این است که زمان پخش پیش نمایش زیرنویس نمایش داده نمی شود دستوری که برای بار اول توانست با نرم افزار زیرنویس کار می کنید به احتمال خیلی زیاد مشکل از تنظیمات خودتان است

و باید دستگاهی مشکلات حل می‌شود نرم افزار پریمیر روی دکمه + در پیش نمایش ویدیو خود کلیک کنید و بعد روی گزینه. closed caption بزنید و مطمئن شوید که این گزینه را روشن کرده حالا باید بتوانید زیرنویس های تان را در زمان اجرای پیش نمایش ویدئو ببینید.

افزودن زیر نویس به فیلم

برای زیرنویس ها را به فیلم اضافه کنید نیازی به این نیست که حتما خودتان آنها را بنویسید یکی از افزونه های پرکاربرد و ارزشمند در این نرم افزار می باشد.

trint یکی از افزونه های پرکاربرد ارزشمند در این نرم افزار می باشد که وظیفه اش نوشتن از روی رونویسی صوتی شام می باشد که این به لطف فناوری هوش مصنوعی باشد.

این افسانه بخش عظیمی از کادر دریافت صوت شما تبدیل کردن آن به معنای زیرنویس آن هم به صورت کاملا خودکار انجام می شود با کمک این افسانه را می‌توانید از اسلام وقت و زمان خود جلوگیری کنید.

در نظر داشته باشید که افزودن زیرنویس ها ویدیو ها ارزش بالایی دارد و کار بی اهمیتی نیست کار و پیشرفت شما در تولید فیلم کمک می کند مانند شما این کار را برای بینندگان فیلم انجام می دهید یا برای جستجو دهسرا در ارزش بالایی دارد در باغ همانطور که مشاهده کردید کار سخت و پیچیده یا نبود و نیاز به سرمایه‌گذاری خاصی ندارد اما در نهایت نتیجه بسیار مثبت و خوبی هایشان می شود.

امیدوارم این مقاله توسط باشد کمک کوچکی در این زمینه به شما کرده باشد.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *