خرید پیج اینستا- مدیریت و پشتیبانی پیج اینستا

پشتیبانی و مدیریت پیج اینستا

پشتیبانی از پیج اینستا

برای موفقیت در اینستاگرام باید پشتیبانی و مدیریت پیج اینستا را به صورت صحیح یاد بگیرید یا از یک یا چند ادمین برای این کار کمک بگیرید، به جز  یاد گرفتن فوت و فن های جذب فالوور در اینستاگرام و مدیریت صحیح پیج  بهتر است از پشتیبانی مجموعه تهران سوشیال هم کمک بگیرید. با خرید پیج اینستا و کمک مشاوران ما می توانید یک پیج قدرتمند در این اپلیکیشن محبوب راه اندازی کنید.

چگونه از پیجم پشتیبانی می شود؟

هنگامی که شما از تهران سوشیال یک پیج آماده خریداری می‌کنید. می توانید از خدمات پشتیبانی ما نیز استفاده کنید. وظیفه ادمین پشتیبانی و مدیریت پیج اینستا می باشد. یعنی اگر خودتان به تنهایی از پس مدیریت پیج تان بر نمی آیید یا زمان کافی برای این کار را ندارید می‌توانید از ادمین های اینستاگرام کمک بگیرید. تیم تهران سوشیال شما را در این زمینه کمک میکند.

خرید پیج اینستا-پشتیبانی اینستاگرام

خدمات پشتیبانی پیج اینستا

یکی از خدمات پشتیبانی پس از خرید پیج اینستا، تولید محتوا می باشد. محتوای جذاب در پیج شماست که باعث افزایش فالوور خواهد شد. پس باید به صورت حرفه ای و تخصصی تولید محتوا در پیجتان انجام شود. به طور کلی به تمام متن ها تصاویر و ویدیو ها محتوا گفته می شود که می توان آن را به دو بخش محتوای متنی و محتوای تصویری دسته بندی کرد. پیج اینستاگرام شما نیاز به پست هایی دارد که می تواند عکس و ویدیو باشد و کپشن پست های شما جذاب و مرتبط با آن پست می‌باشد. ما در پشتیبانی از پیج اینستاگرام شما خدمات زیر را ارائه خواهیم داد:

طراحی تم یا قالب پست و استوری

تم های اینستاگرام می تواند پیج شما را حرفه ای تر جلوه دهد ما از قالب های متناسب با موضوع پیجتان استفاده میکنیم تا در نگاه اول پیج از ظاهر زیبایی برخوردار باشد و مشتریان آن با فضای متفاوت تر از پیج های دیگر مواجه شوند.

استفاده از موکاپ در پیج اینستا

مخاطب تصاویر لایه باز ای هستند که می توان آن را به دلخواه تغییر داد یا تصویری به آن اضافه کرد. این تصاویر جلوه بصری خوبی به پیج اینستاگرام شما می دهند و متناسب با نوع فعالیت شما می باشند.

ساخت تیزر لوگو موشن

امروزه تبلیغاتی روی مشتری تاثیر می‌گذارد که خلاقانه و جذاب باشد. تهران سوشیال پس از فروش پیج اینستاگرام می تواند برای شما تیزر و لوگو موشنی جذاب بسازد تا به کمک آن تاثیر بیشتری روی مشتریان داشته باشید.

خرید پیج اینستا - مدیریت پیج اینستا

عکاسی و فیلمبرداری برای پیج اینستا

برخی از پست های شما با استفاده از موکاپ و قالب های مختلف طراحی شود و از تصاویر آماده در آن استفاده گردد اما ممکن است شما نیاز به تصویربرداری حرفه ای از محصولات و یا فیلمبرداری داشته باشید. بسیاری از افراد مانند بلاگرها نیاز دارند تا در فضایی حرفهای و با تجهیزات مناسب از خود فیلمبرداری کنند. ما این امکان را برای شما فراهم خواهیم کرد. اتاق مجهز به وسایل فیلمبرداری و عکاسی که می تواند نیاز شما را برطرف کند. شما برای تهیه ویدیو یا یک عکس با کیفیت و جذاب نیاز به نورپردازی مناسب و فیلمبرداری حرفه ای دارید.

تحلیل و آنالیز پیج اینستا

با خرید پیج اینستا میتوانید آن را برای حرفه ای تر کردن فعالیت خود به یک پیج بیزینسی یا تجاری تبدیل کنید. با این کار می توانید به راحتی آمار جزئی فعالیت پیج تان را به دست آورید. یکی از کارهایی که در پشتیبانی از پیج اینستاگرام شما متوجه آن می شود تحلیل و بررسی کلی پیج و پیدا کردن استراتژی مناسب برای تولید محتوا می باشد. وقتی پیج به خوبی آنالیز شود متوجه خواهیم شد که چه زمانی برای پست گذاشتن مناسب تر است یا اینکه برای چه رده سنی باید تولید محتوا کنیم؟

آیا به پشتیبانی سایت نیاز دارید؟

با اینکه اهمیت پشتیبانی و مدیریت پیج اینستا بسیار زیاد است اما به هر حال امکان فیلتر شدن اپلیکیشن وجود دارد برای اطمینان بیشتر پیشرفت کسب و کار خود بهتر است در کنار پیج اینستا یک سایت نیز داشته باشید که کسب و کار خود را در آن معرفی کنید و هرچه محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید. سایت شما نیز به پشتیبانی نیاز خواهد داشت تا بتواند مانند پیج اینستاگرام به خوبی دیده شود و از آن طریق نیز مشتریان زیادی به دست آورد. پشتیبانی سایت حتی می تواند سایت قدیمی و کم بازدید شما را بازسازی کرده و به یک سایت جدید با محتوایی مفید تبدیل کند.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *