اینستاگرام

اهمیت اپلیکیشن اینستاگرام

چندی قبل مطلبی درباره ی اهمیت اینستاگرام و همچنین یک راه بسیار خوب برای داشتن تعداد زیاد فالوور به همراه معایب و مزایای آن ارائه دادم. بد نیست اگر حوزه کاری شما اینستاگرام است،

حتما به آن مقاله سر بزنید و از مطالب مفیدی که ارائه دادم استفاده کنید. امروز قصد دارم درباره ی راه های افزایش تعداد فالوور های پیج شما در اینستاگرام صحبت کنم

و بهترین و کامل ترین راه ها و البته ترفند هایی که موجب میشود تعداد فالوور های شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند، صحبت کنم و اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار شما بگذارم.

چرا اینستاگرام؟


شاید این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که چرا باید در اینستاگرام فعالیت کنیم؟

همانطور که در مطلب قبلی اشاره کردم، اینستاگرام با بازدید روزانه 500 میلیون نفر که رقم بسیار بزرگی است، بزرگترین فضا برای کسب و کار محسوب میشود.

به طور حتم راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی در بستر اینستاگرام بهترین ایده در زمان محدودیت هاست.
راه های زیادی برای افزایش تعداد فالوور و به دنبال آن افزایش رونق کسب و کار شما وجود دارد

که در ادامه بهترین و کاملترین راه ها در اینستاگرام را برایتان نام خواهم برد.

یکی از راه هایی که شما میتوانید با بکار گرفتن آن از همان ابتدای کار فروش نسبتا خوبی داشته باشید، خرید یک پیج اینستاگرامی حاضری و آماده است.

در مورد خرید پیج اینستاگرامی قبلا مقاله ای ارائه دادم که تمامی معایب و مزایای خرید یک پیج حاضری را بیان کرده ام.

به هر حال خرید یک پیج حاضری گزینه بسیار بهتری نسبت به اضافه کردن فالوور فیک و غیر واقعی است.

اولین گام:

اولین و مهم ترین قدمی که شما باید در راه پیشرفت پیج اینستاگرام خود بکنید بهینه کردن پیج خود است.

بهینه کردن یک پیج اینستاگرام چگونه است؟

ببینید وقتی شما با انتخاب کردن یک لوگوی هوشمندانه و همچنین خاص و یکتا قدمی بزرگ برمیدارید زیرا هر شخص که یک بار لوگوی خاص و یکتای پیج اینستاگرام شما رو ببیند در ذهن شخص هک میشود.

موضوع بعدی انتخاب نام مناسب برای پیج اینستاگرام خود است

نام یک پیج اینستاگرامی بسیار مهم است و شاید بتوان گفت که مهمترین معیار است. نام پیج اینستاگرام شما باید ماندگار، کوتاه و همچنین معنادار و رسا باشد.

و در ذهن ها ماندگار شود.

موضوع بعدی بیو پیج شما میباشد.

بیو پیج شما باید کامل باید و اطلاعات خلاصه اما کاربردی در مورد پیج اینستاگرام شما ارائه دهد. سعی کنید که آیدی و نام کسب‌وکار شما خیلی طولانی نباشد و نوشتن آن نیز راحت و ساده باشد

و به گونه‌ای نباشد که هر کاربر نام شما را به روش خودش بنویسید. به طور خلاصه آیدی و نام کوتاه، ماندگار در ذهن و با قابلیت تایپ و جستجوی راحت داشته باشید و سعی کنید از اعداد و کاراکترهای خاص در آیدی اینستاگرام خود استفاده کنید.


ترفند بعدی :

شاید ضرب المثل 🙁 کار نیکو کردن از پر کردن است) را شنیده باشید. این ضرب المثل مفهوم تلاش و استمرار را می رساند.

اگر در ابتدا تعداد بازدید کمی دارید نباید به هیچ وجه ناامید شوید. تلاش و استمرار زیاد رمز پیروزی شما در اینستاگرام است.شما باید هر روز تولید محتوا کنید و در پست ها و استوری های پیج اینستاگرام خود قرار دهید.

فراموش نکنید که هر روز یک پست یا استوری اصلا کافی نیست و شما باید هر روز تعدادی پست و استوری جذاب ارائه دهید تا فالوور های شما افزایش پیدا کند.


ترفند بعدی :

توجه به ساعات فعالیت فالوور های شما در اینستاگرام
اگر شما متوجه شوید که فالوور های پیج اینستاگرام شما در چه ساعاتی از روز بیشتری فعالیت را دارند و درست در همین ساعات پست و استوری های خود را بگذارید میتوان گفت که کمک بزرگی به زیاد شدن تعداد فالوور های خود کرده اید.


ترفند بعدی :

به سلیقه و علایق فالوور های خود توجه زیادی بکنید.
فرض کنید شما امروز با یک دیزاین خاص مطالب خود را پیج اینستاگرام خود قرار میدهید و تعداد لایک و بازدید بیشتری نسبت به دیزاین قبلی پست های شما، دریافت میکند.

پس از پست بعدی همین دیزاین جدید را برای پست های پیج خود انتخاب کنید تا فالوور های خود را راضی نگه دارید.

نکته بعدی که مربوط به همین توجه به علایق مخاطبان هست، شما مثلا اگر پیج فروش لباس دارید و وقتی مثلا از شلوار جین پست میگذارید و بازدید بالاتری می خورد پس در همین حیطه فعالیت خود را بیشتر کنید.

اگر محتواهای خاصی هستند که برای تولید آنها وقت صرف می‌کنید ولی بازخورد خوبی ندارند، بهتر است که با محتوای جدیدی جایگزین کنید.

در این راه که متوجه شوید چه نوع پست هایی بازدید بیشتری دارد، میتوانید از پیج های افراد هم گروه خود استفاده کنید.کاوش کنید که چه نوع پست هایی در پیج های آنها نیز پر طرفدار بوده است.

ترفند بعدی :

استفاده از تعداد زیادی هشتگ.
در زیر پست خود هشتگ های زیادی را تگ کنید تا با سرچ شدن انواع موضوعات پیج شما نیز جستجو شود. همچنین لوکیشن و موقعیت مکانی خود را در هشتگ ها قرار دهید زیرا به بازخورد بیشتر پیج شما کمک شایانی خواهد کرد.

برگزاری مسابقات و قرعه کشی های مهیج :


اگر مدت زمان کوتاهی از شروع فعالیت شما در اینستاگرام گذشته باشد، به طور حتم به پیج هایی برخورد خواهید کرد که در ازای تگ کردن تعدادی از دوستان خود در زیر پست هایشان یا استوی کردن بنر پیجشان، شما را قرعه کشی راه خواهند داد. این یکی از بهترین ترفند های اینستاگرام هست که با خورد و فواید بسیار زیادی برای پیج شما خواهد داشت. بدون شک با گذاشتن تنها یک قرعه کشی فالوور های زیادی به دست بیاورید اما با گذاشتن چند قرعه کشی در ماه در طول دراز مدت فالوور های واقعی و تعداد زیادی به دست می آورید. دقت کنید که در اجرایی مسابقه خلاقیت به خرج دهید.

ترفند بعدی تبلیغاتی: تبادل کنید


تبادل یکی از بهترین راه های افزایش تعداد فالوور هست که البته در تلگرام طرفدار بیشتری دارد. به هر حال وقتی شما تبلیغ یک پیج اینستاگرامی مرده را در پیج خود قرار میدهید و پس از مدتی آن پیج تبلیغات پیج شما را در پیج خود قرار میدهد.


استفاده از تبلیغات در پیجهای بزرگ اینستاگرام


می‌توانید در سایت‌هایی مثل دیدوگرام از خدمات تبلیغ در پیج‌های بزرگ استفاده کنید. در این روش شما محتوایی را تهیه می‌کنید و در پیجی که هم دنبال کنندگان زیادی دارد و هم مخاطبان هدف شما در آنجا حضور دارند، منتشر می‌کنید و برای این کار مبلغی را توسط سایت واست به مالک پیج پرداخت می کنید.

جهت کسب اطلاعات جامع تر در خصوص اینستاگرام به سایت تهران سوشیال مراجعه نمایید.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *