فروش پیج اینستا

نقش هایلایت استوری در پیج اینستاگرام

نقش هایلایت استوری در پیج اینستاگرام چیست؟

آیا میدانید که می توانید با استفاده از استوری و هایلایت استوری به جذب بیشتر مشتری کمک کنید؟

تاثیر هایلایت استوری در جذب مشتری

یکی از بزرگ ترین دلایلی که شما به سراغ سایت های فروش پیج اینستا می روید، قطعا افزایش مشتری و مخاطب می باشد. در نهایت پس از خرید پیج اینستا نیز در جستجوی جذب مشتری خواهید بود.

مشتری با ورود به پیج اینستاگرام شما اولین چیزی که مشاهده می کند، اطلاعات داخل بیو و دقیقا پایین آن هایلایت استوری می باشد.

پس نقش هایلایت استوری در پیج اینستاگرام این است که می تواند به جذب مشتری و تبدیل آن ها به فالوور کمک کند.

فو

نقش هایلایت استوری در معرفی پیج

یکی دیگر از موارد نقش هایلایت استوری در پیج اینستاگرام، معرفی خدمات و محصولات پیج شما می باشد. هایلایت ها بیانگر هدف پیج شما هستند. به کمک این ویژگی اینستا می توان استوری هایی که پس 24 ساعت از بین می روند را برای همیشه به مخاطب نمایش داد.

در هایلایت استوری این امکان را دارید تا بخش های متنوعی ایجاد کرده و دسته بندی های مخصوصی داشته باشید. به انتخاب خود می توانید کاور جذابی برای هر هایلایت قرار دهید و در کل با استفاده از خلاقیت می توانید به جلوه و زیبایی پیج نیز بهبود ببخشید.

نحوه ایجاد هایلایت استوری در پیج اینستاگرام

درست است که از طریق فروش پیج اینستا می توانید به تعداد فالوور بالایی برسید اما اگر پیج شما امکانات و جذابیت های لازم را بری فالوورها نداشته باشد، به راحتی پیج شما را ترک می کنند. پس شناخت تمام قابلیت های اینستاگرام برای شمایی که قصد راه اندازی کسب و کار در آن را دارید واجب است. یکی از این قابلیت های همین نقش هایلایت استوری در پیج اینستاگرام می باشد.

فروش پیج اینستا - ساخت هایلایت

همانطور که می دانید استوری هایی که در پیج خود قرار می دهید پس از 24 ساعت به صورت خودکار ناپدید می شوند. اما تمام استوری هایی که تا به حال منتشر کرده اید در قسمت آرشیو پیج شما قابل مشاهده و دسترسی خواهد بود. برای هایلایت کردن استوری ها ابتدا باید به صفحه پروفایل پیج خود رفته و داخل تنظیمات آن شوید. به این صورت که سه خط یا سه نقطه ای که بالای پیجتان هست را لمس کنید سپس وارد گزینه آرشیو یا بایگانی شوید. در این قسمت دو دسته وجود دارد یکی متعلق به پست های شما می باشد و دیگری استوری. گزینه استوری را انتخاب کنید. حالا روی هر کدام از تصاویر یا ویدیوهای استوری شده که قصد دارید آن را هایلایت کنید رفته و گزینه Highlights را لمس کنید. سپس می توانید نامی برای آن پوشه هایلایت انتخاب کنید. برای استوری های دیگر نیز به همین روش هایلایت درست کنید. می توانید آن ها را در یک پوشه قرار داده یا اگر موضوع متفاوتی دارند بعد از زدن گزینه هایلایت و قبل از اد کردن روی قسمت New رفته نام جدیدی انتخا بکرده و گزینه Add را بزنید.

فروش پیج اینستا- ایجاد هایلایت

دسته بندی هایلایت استوری در پیج اینستاگرام

همانطور که گفتیم نقش هایلایت استوری در پیج اینستاگرام معرفی بهتر و ایجاد دسترسی های آسان برای مشتریان است. وظیفه هر کس پس از استفاده از فروش پیج اینستا سروسامان دادن به پیج و تولید محتوا می باشد. استوری ها نیز بخش مهمی از محتواهای پیج شما می باشند. به همین دلیل بهتر است برخی از استوری های مهم را در قسمت هایلایت قرار دهید.

فروش پیج اینستا-هایلایت رضایت مشتری

هایلایت رضایت مشتری

اگر در پیج خود محصولی می فروشید یا خدماتی ارائه می دهید، بهتر است چندین بخش برای هایلایت استوری های خود در نظر بگیرید. یکی از قسمت های مهم ” رضایت مشتری” می باشد. برای آن که افراد تازه وارد جذب پیج شما شوند و اعتماد بیشتری پیدا کنند، از نظرات مثب و رضایت مشتریان خود اسکرین شات گرفته و آن ها را استوری کنید. گاهی مشتریان از محصولی که به دستشان می رسد عکس گرفته و برای شما می فرستند. تصاویر مشتریان را استوری کرده و در نهایت یک هایلایت به نام رضایت مشتری یا تصاویر ارسالی مشتریان قرار دهید. این بخش کمک بسیاری در فروش محصولات شما خواهد کرد.

فروش پیج اینستا-هایلایت تصاویر مشتری

هایلایت معرفی خدمات یا محصولات

یک قسمت به عنوان معرفی محصولات یا خدمات بسازید. با یک گرافیک زیبا و متناسب در تصویری شروع به معرفی محصولات و یا خدمات خود کنید. شما آزا دهستید تا هر گونه که دوست دارید تصاویر را طراحی کنید. می توانید ابتدا تصویری ا زمحصول خود انتخاب کرده و در رابطه با آن توضیح کوتاهی بنویسید. و همینطور محصولات دیگر را معرفی کنید در نهایت همه را داخل پوشه جدیدی از هایلایت ها اضافه کنید.

هایلایت استوری حین انجام کار

از نقش هایلایت استوری در پیج اینستاگرام می توان بخشی را به ویدیوها یا تصاویری اختصاص دهید که مربوط به ساخت و تولید محصولات می باشد. همیشه مشتریان علاقه مند هستند تا پشت صحنه ساخت محصولی که قرار است بخرند را تماشا کنند. این کار نیز باعث افزایش اعتماد آن ها خواهد شد.

هایلایت استوری نحوه ثبت سفارش

ایده دیگری که پس از خرید پیج فروشی اینستا برای بهبود بخشیدن به پیجتان می توانید از آن استفاده کنید، توضیح دادن نحوه ثبت سفارش است. در پوشه ای از هایلایت ها به مشتریان آموزش دهید که چگونه می توانند محصولاتی که مدنظشان هست را از شما خریداری کنند. به طور مثال ابتدا تصویر محصول مورد نظر یا کد آن را برای شما ارسال کرده سپس مبلغ را واریز کرده و …

یک نقش هایلایت استوری در پیج اینستاگرام این است که به مخاطبان و فالوورهای پیج شما کمک کند تا سوالات احتمالیشان رفع شود و با پیج شما بیشتر آشنا شوند.

فروش پیج اینستا-کاور هایلایت

کاور هایلایت استوری در پیج اینستاگرام

کاور هایلایت همان تصویری است که روی هر پوشه از هایلایت نمایش داده می شود. اگر شما کاوری جداگانه برای هایلایت ها انتخاب نکنید به طور خودکار تصویر اولین استوری داخل هایلایت به جای کاور نمایان می شود.

شما پس از مراجعه به سایت فروش پیج اینستا و خریدن یک پیج آماده باید پیج خود را متناسب با سلیقه و هنر خود طراحی کنید. تمام اطلاعات قبلی پیج را پاک کرده و هویت جدیدی برای آن بسازید. پس زیبایی پیج نیز در جذب مشتریان اهمیت دارد. کاورهای مختلفی برای هایلایت اینستاگرام وجود دارد که می توانید دنالود کرده و از آن ها استفاده کنید و یا با توجه به ظاهر پیج خود تصاویری یک شکل یا با یک تم خاص را برای کارو هایلایت ها درنظر بگیرد. این کاور ها می توانند آیکون هایی متناسب با هر پوشه نیز باشند.

 

در کل  خرید و فروش پیج اینستا به شما کمک کرده تا پیج شما بیشتر دیده شود اما پس از آن با استفاده از ابزارهای مختلف مانند نقش هایلایت استوری در پیج اینستاگرام این شما هستید که بریا جذب مشتری و مخاطبان بیشتر باید تلاش کنید.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *