پیج فروشی اینستا

قوانین و محدودیت های پیج اینستاگرام

در اینستاگرام قوانینی وجود دارد تا جلوی سواستفاده و مشکلاتی مختلف گرفته شود. به همین منظور قوانین و محدودیت های پیج اینستاگرام را باهم بررسی می کنیم. تا بدانیم چه کارهایی را باید انجام دهیم و چه کارهایی از قوانین خارج است و باعث آسیب به پیج می شود.

اگر قصد دارید یک حساب ایمن داشته باشید، باید از قوانین اینستاگرام اطلاعات داشته باشید و به آن ها عمل کنید. مخصوصا اگر یک پیج فروشی اینستا خریده اید و می خواهید به طور جدی در آن شروع به فعالیت کرده و کسب درآمد کنید.

محدودیت های پیج اینستاگرام

همانطور که گفتیم اینستا برای جلوگیری از سواستفاده و هرگونه مزاحمتی برای پیج های دیگر محدودیت هایی را معین کرده است. البته این قوانین و محدودیت های پیج اینستاگرام از جمله الگورتیم های اینستاگرام است که هیچ گاه به صورت دقیق و واضح راجع به آن ها صحبت نکرده و تمام نکات ذکر شده در ادامه از طریق آزمون و تجربه به دست آمده است.

محدودیت در فالو در کردن

شما نمی توانید در بازه کوتاه تعداد زیادی از پیج ها را فالوو کنید زیرا اینستاگرام این حرکت را خارج از قوانین و محدودیت های پیج اینستاگرام می داند و برای مجازات پیج شما را به مدت 24 ساعت از فالو کردن منع می کند.

به صورت تجربی تعداد فالوی مجاز در هر ساعت 10 نفر و کلا در روز ساعت 200 نفر تخمین زده شده است.

اگر شما یک پیج فروشی اینستا خریده اید و یا به طور کلی قصد فعالیت حرفه ای در اینستاگرام را دارید باید از این قوانین پیروی کنید.

پیج فروشی اینستا-محدودیت در فالو کردن
پیج فروشی اینستا-محدودیت در لایک کردن

محدودیت در لایک کردن

مانند مورد قبلی شما در لایک کردن پست های دیگران نیز محدود هستید و در یک ساعت نباید بیشتر از 300 پست را لایک کنید. در غیر این صورت پیج شما به مدت 23 ساعت از لایک کردن محروم خواهد شد.

محدودیت کامنت گذاشتن

در قوانین و محدودیت های پیج اینستاگرام شما در 24 ساعت حق گذاشتن 500 کامنت را خواهید داشت یعن یحدودا در یک ساعت 59 کامنت، اگر بیش از این تعداد در یک روز کامنت گذاشتید اینستاگرام به مدت 24 ساعت به شما اجازه ی کامنت گذاشتن نخواهد داد.

همچنین حتما دقت کنید تا کامنت های تکراری زیاد در بازه زمانی کم نگذارید، زیرا اینستاگرام شما را به عنوان یک اسپمر می داند و ممکن است حساب کاربری شما را مسدود کند.

پیج فروشی اینستا و رعایت قوانین

هنگامی که شما به سایت و کانال فروش پیج اینستاگرام مراجعه می کنید و از بین تعدادی پیج فروشی اینستا یک یرا انتخاب کرده و خریداری می کنید، یعنی شما می خواهید به طور جدی و حرفه ای به فعالیت پرداخته تا به اهداف خود برسید. احتمالا هم یکی از این اهداف بدست آوردن درآمد از اینستاگرام می باشد. اما پس از خرید پیج اینستا باید چه کارهایی انجام دهیم تا به موفقیت برسیم؟ در پاسخ می گوییم که باید قوانین و محدودیت های پیج اینستاگرام را بشناسید و به آن ها عمل کنید تا پیج شما دچار مشکلی نشود.

پیج فروشی اینستا-قوانین اینستاگرام

رعایت قوانین پیج اینستاگرام

پرهیز از فعایت های اسپم

این نکته در قوانین و محدودیت های پیج اینستاگرام بسیار مهم است زیرا اینستاگرام هر پیجی که فعایت آن را اسپم شناسایی کند، بلاک خواهد کرد.

حال چه فعالیت هایی اسپم است؟ دقیقا همان گذر از محدودیت هایی که در بندهای بالا نام بردیم همچنین کارهایی مانند خرید فالوور که خلاف قوانین اینستاگرام است. به همین دلیل است که پیشنهاد می شود اگر قصد بالابردن فالوورها را دارید حتما از خرید پیج فروشی اینستا استفاده کنید.

قوانین و محدودیت های پست گذاشتن در اینستاگرام

یکی از فعالیت های اصلی که ما در پیج اینستاگرام خود انجام می دهیم، پست گذاشتن می باشد که این مورد نیز شامل قوانین و محدودیت های پیج اینستاگرام می شود و قوانین خاص خود را دارد.

در تولید محتوا هرگز کپی نکنید.

تصاویر و ویدیوهایی که برای پست های خود مدنظر دارید را حتما خودتان تولید و تهیه کنید. از کپی کردن بپرهیزید زیرا باید حقوق مالکیت در اینستاگرام رعایت شود.

تولید محتوای باکیفیت و جالب

از جمله قوانین و محدودیت های پیج اینستاگرام تولید محتوای مناسب و باکیفیت است. اگر محتواهای هرزنامه و اسپم منتشر کنید اینستاگرام پیج شما را مسدود خواهد کرد. سعی داشته باشید تا از موضوعات جذاب و مفید استفاده کنید و مطابق میل مخاطبان پیج خود عمل کنید تا رضایتمندیشان را بالا ببرید. معمولا مسئله ای که پس از خرید پیج فروشی اینستا باعث ماندگاری فالوورها و استقبال مخاطبان می شود، تولید محتوای خوب و جذاب می باشد.

پیج فروشی اینستا-قوانین پست گذاشتن
پیج فروشی اینستا-محدودیت کپشن

قوانین و محدودیت های پیج اینستاگرام در هشتگ گذاری

هنگام پست گذاشتن یکی از قوانین و محدودیت های پیج اینستاگرام تعداد هشتگ هاست. شما نمی توانید بیش از 30 هشتگ را در پست خود قرار دهید. سعی کنید برای هر پست حدود 10 هشتگ مناسب و پرطرفدار در نظر بگیرید.

قوانین و محدودیت های پیج اینستاگرام در نوشتن کپشن

بخشی از پست گذاشتن نوشتن متن زیر پست یا همان کپشن می باشد. اینستاگرام برای تعداد کلمات کپشن نیز محدودیت هایی را قرار داده است.

مسئله دیگری که در پیج فروشی اینستا باید رعایت کرد نوشتن کشپن های کوتاه و مختصر است. مخاطبان شما حوصله خواندن متن های طولانی را ندارند پس تا جایی که می شود منظور خودرا به خلاصه ترین شکل ممکن در کپشن بنویسید. اینستاگرام نیز تعیین کرده که درکپشن مجاز هستید تا 2200 کاراکتر قرار دهید.

قوانین و محدودیت های اینستاگرام درانتخاب موضوع

ممکن است شما هنوز فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز نکرده باشید و یا هنوز موضوع فعالیت خود را در اینستا انتخاب نکرده باشید. باید بدانید که شما مجاز به انتخاب هر نوع موضوعی نیستید و قوانین و محدودیت های پیج اینستاگرام در زمینه موضوع و مطالب منتشر شده در آن نیز حاکم است. اگر به دنبال پیج فروشی اینستا برای موضعات زیر هستید باید بگوییم انتشار موارد ذکر شده در اینستاگرام ممنوع و خارج از قوانین می باشد.

 

  • تشویق به خودکشی یا استفاده از مواد مخدر
  • خرید و فروش الکل
  • فروش داروهای غیرقانونی
  • فروش حیوانات زنده
  • قمار و شرط بندی آنلاین
  • خرید و فروش سلاح گرم
  • شروع به تهدید کردن افراد( تهدید به جان و مال افراد)
  • باج گیری
  • منتشر کردن موضوعات جنسی
  • انتشار فیلم‌های خوشنت آمیز

 

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *